اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فارس من| نفت بالاخره به «غلام ویس» رسید+فیلم

با پیگیری‌های خبرگزاری فارس از مسؤولان کمبود نفت در روستای غلام ویس در شهرستان خدابنده استان زنجان با توزیع دو نوبت خارج از نوبت برطرف شد.

فارس من| نفت بالاخره به «غلام ویس» رسید+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، چندی پیش با ثبت مشکلی در سامانه فارس من، خبرگزاری فارس مبنی بر«کمبود نفت در روستای غلام‌ویس زنجان» و اینکه اهالی روستای غلام ویس از پاییز با کمبود نفت مواجه هستند و چند باری هم این مشکل را با مسؤولان در میان گذاشتند، اما هر بار که نفت به روستا می‌آید فقط برای چند نفر می‌رسد و بقیه می‌مانند از خبرنگاران فارس خواسته بودند تا این موضوع پیگیری شود.

اما با پیگیری‌های خبرگزاری فارس از مسؤولان کمبود نفت در روستای غلام ویس در شهرستان خدابنده استان زنجان طی روزهای گذشته این مشکل با توزیع دو نوبت خارج از نوبت بر طرف شد.

تعدادی از روستاییان در تماس با خبرگزاری فارس با اشاره به رفع مشکل نفت و ضمن تقدیر از پیگیری فارس من اظهار کردند: دو نوبت نفت در روستا توزیع شده و نوبت سوم نیز در روزهای آینده انجام خواهد شد.

گفتنی است، چندی پیش یکی از اهالی روستای غلام‌ویس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه آخرین بار توزیع نفت سفید در این روستا در شهریور‌ماه اتفاق افتاده است، اظهار کرد: هر ماه به صورت میانگین 60 بشکه نفت سفید در روستاها توزیع می‌شود.

مهدیخانی با بیان میزان توزیع نفت سفید توسط شرکت برای اهالی روستا کافی نیست، عنوان کرد: مردم در مضیقه هستند.

وی خاطر نشان کرد: فیلم پخش شده در فضای مجازی در مورد تشکیل صف برای دریافت نفت مربوط به روز گذشته بود و در حالی که روز گذشته در سرمای شدید اهالی در صف نفت حضور داشتند، اما نفت به آنها نرسیده و دست خالی بازگشتند.

پس از اعلام شکایت روستاییان و اظهار گلایه‌مندی در مورد توزیع نفت خبرنگاران فارس پیگیر این ماجرا شدند.

افزایش 30 درصدی توزیع نفت سفید در منطقه

اما فرماندار شهرستان خدابنده در این زمینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه تلاش دولت برای گازرسانی به منطقه است، اظهار کرد: در این زمینه اهالی روستا دیدارهایی نیز با استاندار داشتند، تا برای حل این مشکل اقداماتی انجام شود.

ایوب بیگدلی اضافه کرد: در سرمای شدید و بارش‌ها نیز پیمانکاران در حال تلاش برای گازرسانی به منطقه هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی از روستاهای پرجمعیت بخش در سال‌جاری گازرسانی شدند و انتظار می‌رفت شاهد کاهش مصرف نفت سفید در بخش باشیم، عنوان کرد: با این وجود مصرف نفت در سال‌جاری 30 درصد افزایش داشته است.

فرماندار شهرستان خدابنده تصریح کرد: در پی افزایش نیاز اهالی به نفت مدیر شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی طی امروز بازدیدی از منطقه خواهد داشت.

مشکلی برای توزیع نفت وجود ندارد

رئیس تامین و توزیع فرآورده شرکت پخش فرآورده‌های منطقه زنجان در این زمینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه مشکلی در زمینه تامین سوخت روستاها وجود ندارد، اظهار کرد: در بدترین شرایط جاده‌ای نیز توزیع نفت به روستاها انجام می‌شود.

محمد حسینی در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت تامین و توزیع نفت به روستای غلام‌ویس عنوان کرد: در جریان اطلاعات ریز میزان و نحوه توزیع نفت به این روستا قرار ندارم و در این زمینه شرکت نفت ناحیه خدابنده باید توضیح دهد اما آنچه مسلم است در زمینه تامین و توزیع سوخت به روستاها مشکلی نداریم.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد جمع‌آوری کوپن نفت توسط مسؤول توزیع عنوان کرد: این اقدام غیرقانونی است و در صورت وقوع باید پیگیری شود.

                                            فیلم ارسالی روستاییان در مورد توزیع نفت

اما اکنون گزارش‌ها و فیلم‌های ارسال شده از روستاییان نشان می‌دهد این مشکل تا حدودی رفع شده است.

انتهای پیام/2308/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول